FAQ - Frequently Asked Questions
Dates
Keratine, botox of oxilock behandeling annuleren, verzetten of no show?
Tot 5 dagen voor je afspraak kun je jouw afspraak kosteloos (maximaal 2 keer) verzetten. Hiervoor neem je contact met ons op. Annuleren is niet mogelijk. Toch annuleren? Dan zijn wij genoodzaakt om de helft van de geboekte kosten in rekening te brengen.
Wil je een afspraak die binnen 5 dagen staat verzetten, annuleren of heb je een no show? Dan zijn wij genoodzaakt om het volledige bedrag van de geboekte kosten in rekening te brengen.
Let op: deze voorwaarden zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden. Tijdens het boeken van een afspraak ben je verplicht om hierover akkoord te geven. Indien wij na 14 dagen geen betaling hebben ontvangen, zullen wij de factuur overdragen aan Juristu te Alkmaar voor incasso.
Can I reschedule my appointment myself?
Of course! The confirmation email of your previously made appointment contains a link to reschedule your appointment. You can reschedule yourself up to 48 hours before your appointment.
If you have lost the email or your appointment is earlier than 48 hours, please let us know.
Waarom moet ik een aanbetaling doen om een afspraak in te boeken?
Helaas gebeurt het regelmatig dat lange afspraken kort voor de geplande datum worden geannuleerd of verzet. Dit leidt vaak tot gaten in de agenda die op korte termijn niet meer opgevuld kunnen worden, wat erg frustrerend is. Het vragen om een aanbetaling zorgt ervoor dat klanten bewuster beslissen voordat ze een afspraak maken.
De aanbetaling word in mindering gebracht op het daadwerkelijke factuur.
When is my appointment scheduled?
Click on the appointment button: Make Appointment. Then click through to View appointments.
Enter your email address and you will immediately receive an overview of your future appointments.
Keratine, Botox & Oxilock
Keratine, botox of oxilock behandeling annuleren, verzetten of no show?
Tot 5 dagen voor je afspraak kun je jouw afspraak kosteloos (maximaal 2 keer) verzetten. Hiervoor neem je contact met ons op. Annuleren is niet mogelijk. Toch annuleren? Dan zijn wij genoodzaakt om de helft van de geboekte kosten in rekening te brengen.
Wil je een afspraak die binnen 5 dagen staat verzetten, annuleren of heb je een no show? Dan zijn wij genoodzaakt om het volledige bedrag van de geboekte kosten in rekening te brengen.
Let op: deze voorwaarden zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden. Tijdens het boeken van een afspraak ben je verplicht om hierover akkoord te geven. Indien wij na 14 dagen geen betaling hebben ontvangen, zullen wij de factuur overdragen aan Juristu te Alkmaar voor incasso.
Binnenkort een afspraak voor keratine, haar botox of oxilock? Hoe zit het ook alweer?
Hier volgt extra informatie voor keratine, botox en/of oxilock behandelingen.
De geboekte tijd geeft een indicatie maar bij dik of veel haar kan de behandeling langer duren. Neem gerust wat mee voor vermaak denk aan je laptop, een boek of i-pad. bij ons kun je onbeperkt drinken krijgen met iets lekkers uiteraard. Maar aangezien de behandeling lang duurt is het verstandig om lunch mee te nemen.
Kom met goed doorkamt haar naar de afspraak, zonder klitten. En kom alsjeblieft op tijd, ik ben er ook op de afgesproken tijd. De prijzen zijn excl. verplichte product afname en eventueel een meerprijs bij extra dik en of lang haar.
Keratine uitgroei behandeling, hoe zat het ook alweer?
Uitgroei behandelingen moeten uiterlijk binnen 6 maanden na de laatste keratine behandeling worden ingepland. Anders is het geen uitgroei behandeling meer. Alleen dan gaat er 25% van de prijs (van een gehele haar behandeling) af.
- Bij de keratine Infinity en Infinity ice kan pas vanaf 2 keer een uitgroei behandeling worden ingepland.
- Bij de keratine Adamantium is een uitgroei behandeling niet mogelijk.
Haren wel of niet wassen vooraf aan een keratine, botox of oxilock behandeling?
In het begin van alle behandelingen starten wij aan de wastafel. Met een speciale shampoo bereiden we het haar voor op de gekozen behandeling. Je hoeft dus niet met gewassen haar te komen en het geeft niet als het wat vetter is.
Twee maal per week je haren wassen is voldoende en draagt bij aan een goede routine voor gezond haar.
Wanneer mag je jouw haar weer kleuren na een keratine behandeling?
Na een keratine Gold behandeling mag jouw haar direct gekleurd worden. Wij adviseren om het haar NIET voorafgaand aan de behandeling te kleuren omdat de keratine Gold behandeling de kleur kan beïnvloeden.
24 uur na de keratine Infinity en Infinity ICE behandeling mag je jouw haar weer kleuren. Je mag het haar namelijk 24 uur niet wassen na deze behandeling.
Welke producten moet ik verplicht afnemen na een keratine, botox of oxilock behandeling en waarom?
Het is belangrijk om jouw haar op de juiste manier te verzorgen na een keratine, botox of oxilock behandeling. Zo geniet je nog langer van de door jou gekozen behandeling. Het is een verlenging van de behandeling. Jouw haar zal na elk gebruik steeds een stukje sterker worden, meer gaan glanzen en herstellen.
Je neemt na de behandeling een shampoo, masker en leave in af afgestemd op jouw haar en gekozen behandeling. Zo kun je ook thuis op de juiste manier jouw haar verzorgen en nog langer genieten van de behandeling. Ook zul je merken dat jouw haar steeds mooier, gezonder en sterker word na het gebruik van de juiste producten.
Webshop orders
What is the delivery time of my package?
We ship all our products within 1 day.
We notice that delivery services often suffer from delays
As a result, your order sometimes takes 1 working day or longer to arrive. We apologize for the inconvenience.
Didn't receive a track and trace code? Let us know
You will always receive a track and trace code to track your order.
On which days can I expect my order?
Our products are sent via PostNL My Parcel. PostNL delivers for us from Monday to Saturday.
The track-and-trace information is not visible the next day. How is that possible?
It is currently extremely busy at PostNL. It is therefore possible that your order is on its way for a working day longer. As a result, it may take a day longer before the track-and-trace information becomes visible.
Can I pick up the products in person?
It is currently not possible to collect products ordered online.
Emails
I have not received confirmation of the newsletter registration.
Annoying! Have you by chance also looked in your spam box (unwanted mailbox)? There is a good chance that you will find our confirmation email there.
Still not found? Please contact us .
I have not received a confirmation email after my order.
Annoying! Have you by chance also looked in your spam box (unwanted mailbox)? There is a good chance that you will find our confirmation email there.
Still not found? Please contact us .