FAQ - Veelgestelde vragen

Afspraken

Keratine, botox of oxilock behandeling annuleren, verzetten of no show?

Tot 5 dagen voor je afspraak kun je jouw afspraak kosteloos (maximaal 2 keer) verzetten. Hiervoor neem je contact met ons op. Annuleren is niet mogelijk. Toch annuleren? Dan zijn wij genoodzaakt om de helft van de geboekte kosten in rekening te brengen.

Wil je een afspraak die binnen 5 dagen staat verzetten, annuleren of heb je een no show? Dan zijn wij genoodzaakt om het volledige bedrag van de geboekte kosten in rekening te brengen.

Let op: deze voorwaarden zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden. Tijdens het boeken van een afspraak ben je verplicht om hierover akkoord te geven. Indien wij na 14 dagen geen betaling hebben ontvangen, zullen wij de factuur overdragen aan Juristu te Alkmaar voor incasso.

Knip, kleur of föhn afspraak annuleren, verzetten of no show?

Tot 48 uur voor je afspraak kun je jouw afspraak kosteloos (maximaal 2 keer) verzetten. In de bevestigingsmail van je afspraak zit een link om de afspraak zelf te verzetten. Annuleren is niet mogelijk. Toch annuleren? Dan zijn wij genoodzaakt om de helft van de geboekte kosten in rekening te brengen.

Wil je een afspraak die binnen 48 uur staat verzetten, annuleren of heb je een no show? Dan zijn wij genoodzaakt om het volledige bedrag van de geboekte kosten in rekening te brengen.

Let op: deze voorwaarden zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden. Tijdens het boeken van een afspraak ben je verplicht om hierover akkoord te geven. Indien wij na 14 dagen geen betaling hebben ontvangen, zullen wij de factuur overdragen aan Juristu te Alkmaar voor incasso.

Waarom moet ik een aanbetaling doen om een afspraak in te boeken?

Helaas gebeurt het regelmatig dat lange afspraken kort voor de geplande datum worden geannuleerd of verzet. Dit leidt vaak tot gaten in de agenda die op korte termijn niet meer opgevuld kunnen worden, wat erg frustrerend is. Het vragen om een aanbetaling zorgt ervoor dat klanten bewuster beslissen voordat ze een afspraak maken.

De aanbetaling word in mindering gebracht op het daadwerkelijke factuur.

Wanneer staat mijn afspraak gepland?

Klik rechtsonder op de afspraken button: Maak Afspraak. Klik daarna door naar Bekijk afspraken. Vul jouw e-mailadres in en je ontvangt meteen een overzicht met jouw toekomstige afspraken.

Keratine, Botox & Oxilock

Keratine, botox of oxilock behandeling annuleren, verzetten of no show?

Tot 5 dagen voor je afspraak kun je jouw afspraak kosteloos (maximaal 2 keer) verzetten. Hiervoor neem je contact met ons op. Annuleren is niet mogelijk. Toch annuleren? Dan zijn wij genoodzaakt om de helft van de geboekte kosten in rekening te brengen.

Wil je een afspraak die binnen 5 dagen staat verzetten, annuleren of heb je een no show? Dan zijn wij genoodzaakt om het volledige bedrag van de geboekte kosten in rekening te brengen.

Let op: deze voorwaarden zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden. Tijdens het boeken van een afspraak ben je verplicht om hierover akkoord te geven. Indien wij na 14 dagen geen betaling hebben ontvangen, zullen wij de factuur overdragen aan Juristu te Alkmaar voor incasso.

Binnenkort een afspraak voor keratine, haar botox of oxilock? Hoe zit het ook alweer?

Hier volgt extra informatie voor keratine, botox en/of oxilock behandelingen.

De geboekte tijd geeft een indicatie maar bij dik of veel haar kan de behandeling langer duren. Neem gerust wat mee voor vermaak denk aan je laptop, een boek of i-pad. bij ons kun je onbeperkt drinken krijgen met iets lekkers uiteraard. Maar aangezien de behandeling lang duurt is het verstandig om lunch mee te nemen.

Kom met goed doorkamt haar naar de afspraak, zonder klitten. En kom alsjeblieft op tijd, ik ben er ook op de afgesproken tijd. De prijzen zijn excl. verplichte product afname en eventueel een meerprijs bij extra dik en of lang haar.

Keratine uitgroei behandeling, hoe zat het ook alweer?

Uitgroei behandelingen moeten uiterlijk binnen 6 maanden na de laatste keratine behandeling worden ingepland. Anders is het geen uitgroei behandeling meer. Alleen dan gaat er 25% van de prijs (van een gehele haar behandeling) af.

- Bij de keratine Infinity en Infinity ice kan pas vanaf 2 keer een uitgroei behandeling worden ingepland.
- Bij de keratine Adamantium is een uitgroei behandeling niet mogelijk.

Haren wel of niet wassen vooraf aan een keratine, botox of oxilock behandeling?

In het begin van alle behandelingen starten wij aan de wastafel. Met een speciale shampoo bereiden we het haar voor op de gekozen behandeling. Je hoeft dus niet met gewassen haar te komen en het geeft niet als het wat vetter is.

Twee maal per week je haren wassen is voldoende en draagt bij aan een goede routine voor gezond haar.

Wanneer mag je jouw haar weer kleuren na een keratine behandeling?

Na een keratine Gold behandeling mag jouw haar direct gekleurd worden. Wij adviseren om het haar NIET voorafgaand aan de behandeling te kleuren omdat de keratine Gold behandeling de kleur kan beïnvloeden.

24 uur na de keratine Infinity en Infinity ICE behandeling mag je jouw haar weer kleuren. Je mag het haar namelijk 24 uur niet wassen na deze behandeling.

Welke producten moet ik verplicht afnemen na een keratine, botox of oxilock behandeling en waarom?

Het is belangrijk om jouw haar op de juiste manier te verzorgen na een keratine, botox of oxilock behandeling. Zo geniet je nog langer van de door jou gekozen behandeling. Het is een verlenging van de behandeling. Jouw haar zal na elk gebruik steeds een stukje sterker worden, meer gaan glanzen en herstellen.

Je neemt na de behandeling een shampoo, masker en leave in af afgestemd op jouw haar en gekozen behandeling. Zo kun je ook thuis op de juiste manier jouw haar verzorgen en nog langer genieten van de behandeling. Ook zul je merken dat jouw haar steeds mooier, gezonder en sterker word na het gebruik van de juiste producten.

Webshop bestellingen

Wat is de levertijd van mijn pakket?

Wij verzenden al onze producten voor 16:00 besteld dezelfde dag.

We merken dat de bezorgdiensten vaker last hebben van vertragingen
Hierdoor is je bestelling soms 1 werkdag of langer onderweg. Onze excuses voor het ongemak.

Geen track-en tracecode ontvangen? Laat het ons weten
Je ontvangt altijd een track-en tracecode om jouw bestelling te kunnen volgen. Helaas komen onze mails steeds vaker in de spam/ongewenste mailbox, kijk hier ook eens.

Op welke dagen kan ik mijn bestelling verwachten?

Onze producten worden verstuurd via PostNL My Parcel. PostNL levert voor ons van maandag t/m zaterdag.

De track-en-trace informatie is niet zichtbaar de volgende dag. Hoe kan dat?

Het is momenteel extreem druk bij PostNL. Het kan daarom voorkomen dat je bestelling een werkdag langer onderweg is. Hierdoor kan het een dag langer duren voordat de track-en-trace informatie zichtbaar wordt. Helaas komen onze mails steeds vaker in de spam/ongewenste mailbox, kijk hier ook eens.

Kan ik de producten persoonlijk afhalen?

Dit is mogelijk maar uitsluitend op afspraak. Wij nemen binnen 24 uur contact met je op om een ophaal afspraak in te plannen.

E-mails

Ik heb geen bevestiging ontvangen van de nieuwbrief aanmelding.

Vervelend! Heb je toevallig ook al in je spambox (ongewenste mailbox) gekeken? Grote kans dat je daar onze bevestigingsmail vindt.

Nog steeds niet gevonden? Neem dan even contact met ons op.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na mijn bestelling.

Vervelend! Heb je toevallig ook al in je spambox (ongewenste mailbox) gekeken? Grote kans dat je daar onze bevestigingsmail vindt.

Nog steeds niet gevonden? Neem dan even contact met ons op.