FAQ - Veelgestelde vragen

Afspraken

Kan ik mijn afspraak zelf verzetten?

Ja, dit kan! In de bevestigingsmail van jouw eerder gemaakte afspraak zit een link om jouw afspraak te verzetten. Tot 48u voor je afspraak kun je deze nog kosteloos en zelf verzetten.

Ben je de mail kwijt? Neem contact met ons op.

Staat jouw afspraak binnen 48u gepland en besluit je om de gemaakte behandeling te annuleren of verzetten? Dan ben ik genoodzaakt om de helft van de geboekte kosten in rekening te brengen.

Wanneer staat mijn afspraak gepland?

Klik op de afspraken button: Maak Afspraak. Klik daarna door naar Bekijk afspraken.
Vul jouw e-mailadres in en je ontvangt meteen een overzicht met jouw toekomstige afspraken.

Binnenkort een afspraak voor keratine, haar botox of (intensief) haar herstel. Hoe zit het ook alweer?

Yes! Jij hebt een afspraak voor een keratine, haar botox of (intensief) haar herstel.

Dit is een langere behandeling. Neem dus gerust wat mee om jezelf te vermaken denk aan je laptop, een boek en/of i-pad. Bij MOOD kun je onbeperkt drinken krijgen met iets lekkers uiteraard. Maar aangezien de behandeling lang duurt wil ik je als tip meegeven om wat te eten mee te nemen.

Graag wil ik je vragen om met goed doorkamt haar naar de afspraak te komen.

Om rekening mee te houden: Alle prijzen zijn excl. verplichte product afname en eventuele meerprijs bij extra dik/lang haar.

Afspraak toch annuleren of verzetten? Als je toch besluit om de gemaakte afspraak te annuleren of verzetten doe dit dan tenminste 72 uur van te voren. Als dit niet gebeurt dan ben ik genoodzaakt om de helft van de kosten in rekening te brengen.

Keratine uitgroei behandeling, hoe zat het ook alweer?

Uitgroei behandelingen moeten uiterlijk binnen 6 maanden na de laatste keratine behandeling worden ingepland. Anders is het geen uitgroei behandeling meer. Alleen dan gaat er 25% van de prijs (van een gehele haar behandeling) af.

- Bij de keratine Infinity en Infinity ice kan pas na 2 keer een uitgroei behandeling worden ingepland.
- Bij de keratine Adamantium is een uitgroei behandeling niet mogelijk.

Webshop bestellingen

Wat is de levertijd van mijn pakket?

Wij verzenden al onze producten binnen 1 dag.

We merken dat de bezorgdiensten vaker last hebben van vertragingen
Hierdoor is je bestelling soms 1 werkdag of langer onderweg. Onze excuses voor het ongemak.

Geen track-en tracecode ontvangen? Laat het ons weten
Je ontvangt altijd een track-en tracecode om jouw bestelling te kunnen volgen.

Op welke dagen kan ik mijn bestelling verwachten?

Onze producten worden verstuurd via PostNL My Parcel. PostNL levert voor ons van maandag t/m zaterdag.

De track-en-trace informatie is niet zichtbaar de volgende dag. Hoe kan dat?

Het is momenteel extreem druk bij PostNL. Het kan daarom voorkomen dat je bestelling een werkdag langer onderweg is. Hierdoor kan het een dag langer duren voordat de track-en-trace informatie zichtbaar wordt.

Kan ik de producten persoonlijk afhalen?

Op dit moment is het niet mogelijk. Wij zitten momenteel in een tijdelijk pand i.v.m. de bouw van ons gloednieuwe pand.

E-mails

Ik heb geen bevestiging ontvangen van de nieuwbrief aanmelding.

Vervelend! Heb je toevallig ook al in je spambox (ongewenste mailbox) gekeken? Grote kans dat je daar onze bevestigingsmail vindt.

Nog steeds niet gevonden? Neem dan even contact met ons op.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen na mijn bestelling.

Vervelend! Heb je toevallig ook al in je spambox (ongewenste mailbox) gekeken? Grote kans dat je daar onze bevestigingsmail vindt.

Nog steeds niet gevonden? Neem dan even contact met ons op.